Wednesday, April 14, 2010

SAmI BuDdha BersoLat Dalam masJid???






artikel ini terpilih utk disiarkan oleh detikdaily&utaraonline pada Isnin 20/04/09


CK...Aku Harap KoranG janGan La FikiR YAng BUkan2 ek....Aku Pon Xdapat Maklumat tentang Gambar Ni....Tapi Pakat Kita Renung2kan Yo.Kata bAwah Aku Paste pendapat tentang gambar Ni


SAttAr...aku rasa sami tu (bekas sami) baru peluk Islam dan tak sempat tukar pakaian, terus je solat. nampak pelik tapi tak ada apa-apa sebenarnya.

Kalau betul tekaanku, aku nak takbir..
ALLAHU AKBAR.... ALLAHU AKBAR.... ALLAHU AKBAR

April 20, 2009 11:28 PM
Anonymous said...
Setuju dgn pandangan sattar
Aku rasa gambar ni mungkin dari thailand atau kedah atau kelantan.tempat lain mungkin tidak

April 21, 2009 12:18 AM
Anonymous said...
sekurang-kurangnya akidah mereka dah terselamat..alhamdulillah..

April 30, 2009 3:43 AM

No comments:

Post a Comment